Looking For Anything Specific?

Responsive Advertisement

Review Internasional

Responsive Advertisement
Sumber dari Netflix

Apa daya tarikan Leon S. Kennedy, salah satu watak paling popular dalam siri Resident Evil? Apa yang boleh kita harapkan dari Claire Redfield yang digemari peminat, dan siapa sebenarnya ejen persekutuan A.S. Shen May yang misteri?

Menjelang pelancaran RESIDENT EVIL:Infinite Darkness pada 8 Julai, kita melihat lebih dekat tiga watak utama, Leon S. Kennedy, salah satu watak paling popular dalam siri Resident Evil, serta dua watak wanita yang kuat yang telah bertempur melawan organisasi jahat dan makhluk jahat - Claire Redfield kegemaran peminat dan ejen persekutuan AS misteri Shen May, watak baru untuk siri ini.

Sumber dari Netflix


Dari sekian banyak watak yang muncul dalam francais Resident Evil selama bertahun-tahun, Leon telah menjadi salah satu yang paling disayangi - dan kerana banyak sebab. Keperibadiannya yang cool, relaks dan rasa keadilan yang kuat telah menjadikannya salah satu watak paling popular dalam siri ini. Di sepanjang garis masa siri ini, dia telah menerima banyak panggilan dekat, memberikannya banyak kedalaman. Bagi peminat siri yang telah mengikutinya di setiap tajuk, rasanya Leon telah berkembang bersama mereka.

Pada gambar yang baru dilancarkan, fokusnya adalah orang dewasa Leon yang telah berjalan melalui pertarungan yang tak terhitung jumlahnya, dengan dia muncul dalam sut untuk pertama kalinya dan bukannya jaket kulit biasa yang dipakainya ketika dia sedang membuat casing. Dalam siri ini, peminat pasti terpaku pada layar ketika Leon bertemu semula dengan Claire setelah sekian lama dan berinteraksi dengan watak baru, Shen May yang misterius.

Sumber dari Netflix

Di Resident Evil 2, Claire hanyalah seorang pelajar kolej ketika dia bertemu dengan zombie di Raccoon City. Dalam siri ini, dia muncul sebagai anggota Terra Save, sebuah organisasi bukan kerajaan yang menolong mangsa serangan bio-terorisme dan kimia.

Pada gambar yang baru dilepaskan, Claire memakai jaket merah yang tidak asing ketika menghadapi situasi mengerikan lain kerana dia kelihatan telah ditangkap oleh seseorang. Penampilan baru lain untuk Claire menunjukkan dia memakai topi merah dan cermin mata merah di dalam bilik ketika dia menyiasat kejadian Penamstan, menatap skrin komputer dengan ekspresi serius. Dia akan memainkan peranan besar dalam mengungkap kebenaran dalam siri ini.

Sumber dari Netflix


Shen May adalah ejen persekutuan A.S. yang membuat debut dalam siri ini. Seorang saintis mahir komputer yang menunjukkan keberanian dan kemampuan fizikal tahap tinggi, dia dihantar bersama Leon untuk mengungkap punca kejadian peretasan di White House. Namun, hakikatnya yang sebenarnya tetap terselubung dalam misteri. Apakah matlamat ejen persekutuan ini yang bekerja bersama Leon dan Jason?

Foto-foto yang baru dikeluarkan jelas menunjukkan kemahirannya sebagai ejen. Dalam kegelapan, dia memiliki ekspresi tenang di wajahnya dan memegang pistol dengan tangan yang dilatih. Imej ini adalah bukti kebolehpercayaannya dan meletakkannya dengan kuat di antara watak-watak siri Resident Evil yang telah mencapai prestasi luar biasa.

Nasib apa yang menanti watak kita? Semua mata tertuju pada mereka ketika kegembiraan semakin meningkat menjelang pembebasan RESIDENT EVIL: Infinite Darkness pada 8 Julai, hanya di Netflix!

Post a Comment

Previous Post Next Post