Looking For Anything Specific?

Responsive Advertisement

Review Internasional

Responsive Advertisement

REMINISCENCE DI HBO GO 4 OKTOBER INI!

Sumber dari HBO ASIA

Kisah hidup, kematian dan kehilangan yang sangat psikologis, Reminiscence tayang perdana pada 4 Oktober di HBO GO, mengundang penonton untuk meneroka dunia di mana para pakar dapat menyelami pemikiran orang lain. 

Calon Oscar, Hugh Jackman (Logan, francais X-Men) berperanan sebagai Nick Bannister, penyiasat persendirian, tetapi tidak seperti detektif yang memakai mantel parit, dia pakar dalam membantu pelanggannya mengakses kenangan yang hilang. Tinggal di pinggir pantai Miami yang tenggelam, dia menavigasi pemikiran pelanggannya, menyaring dunia masa lalu mereka yang gelap memikat untuk mencari kenangan tertentu. Namun, hidupnya berubah selamanya ketika dia mengambil pelanggan baru Mae yang cantik, dilakonkan oleh Rebecca Ferguson (filem Dune, Mission: Impossible yang akan datang). Apa yang bermula sebagai masalah sederhana yang hilang dan dijumpai tidak lama lagi menjadi obsesi berbahaya, dan ketika Bannister berjuang untuk mencari kebenaran tentang kehilangan Mae, dia mengungkap konspirasi ganas.

Terinspirasi oleh kehilangan datuknya sendiri semasa mengharapkan anak pertamanya, Reminiscence ditulis, diarahkan dan dihasilkan oleh Lisa Joy (HBO's Westworld). Mengunjungi rumahnya setelah pemergiannya, dia teringatkan perincian aneh yang memikatnya sejak kecil.

Sumber dari HBO ASIA

“Rumah kecilnya di pergunungan itu rapi dan sederhana. Kecuali satu sentuhan yang tidak mungkin. Di atasnya terdapat plak emas hiasan yang bertuliskan "Suki Lin." Setelah dia meninggal, saya melalui loteng [dan] menjumpai gambar hitam putih. Walaupun pudar dan berkerut, anda masih dapat melihat wajah seorang wanita muda dengan rambut gelap bersinar di kamera. Di belakang foto, dalam tulisan tangan datuk saya tertulis nama "Suki Lin." Wanita cantik ini sejak dulu jelas memberi makna kepadanya. Saya dapat meneka sifat hubungan mereka… tetapi saya tidak pernah tahu, ”keluh Joy. "Kebenaran siapa mereka dan apa yang mereka maksudkan satu sama lain hanya ada dalam ingatan mereka. Dengan datuk saya hilang, kisah mereka hanya ada dalam ingatan seseorang, Suki Lin. Sekiranya dia masih hidup. Tidak lama kemudian, saya melahirkan anak perempuan saya. Saya cuba memasukkan memori ke dalam fikiran saya. Tetapi sepanjang masa, saya sedikit berduka. Kerana saya tahu tidak peduli seberapa keras saya berusaha mengingat semuanya, tidak akan ada yang membalasnya. Ingatan terhakis. Kita melihat masa lalu melalui jerebu subjektiviti. Kita tidak boleh kembali sepenuhnya. Tetapi bagaimana jika kita boleh? "

Reminiscence ditetapkan untuk muzik komposer Ramin Djawadi (HBO's Game of Thrones, HBO's Westworld), dengan pemeran yang merangkumi Thandiwe Newton (HBO's Westworld, Solo: A Star Wars Story), Cliff Curtis (The Meg, Fast & Furious Presents) : Hobbs & Shaw), calon Oscar Marina de Tavira (Roma), Daniel Wu (TV's Into the Badlands, Warcraft), Mojean Aria (TV's See, Dead Lucky), Brett Cullen (Joker), Natalie Martinez (The Stand, The Fugitive) seri), Angela Sarafyan (HBO's Westworld) dan Nico Parker (Dumbo).

Joy membuat filem arahannya untuk debut dengan Reminiscence, yang diarahkan dari lakon layar asalnya sendiri. Filem ini dihasilkan oleh Joy, Jonathan Nolan, Michael De Luca dan Aaron Ryder. Penerbit eksekutifnya ialah Athena Wickham, Elishia Holmes dan Scott Lumpkin. Gambar Warner Bros mempersembahkan Reminiscence, sebuah Kilter Films / Michael De Luca / Filmnation Production, sebuah filem karya Lisa Joy.

Tonton trailer Reminiscence disini : 

Post a Comment

Previous Post Next Post