Looking For Anything Specific?

Responsive Advertisement

Review Internasional

Responsive Advertisement

 "Masa untuk menunjukkan kepada dunia siapa bos mini".



Musim panas ini, daripada francais animasi global terbesar dalam sejarah, muncul kisah asal tentang bagaimana penjahat terhebat di dunia pertama kali bertemu dengan Minions ikoniknya, memalsukan kru paling hina di pawagam dan berdepan dengan kuasa jenayah yang paling tidak dapat dihalang pernah berkumpul dalam Minions: The Rise of Gru.

Lama sebelum dia menjadi tuan kepada kejahatan, Gru (calon Oscar® Steve Carell) hanyalah seorang budak lelaki berusia 12 tahun di pinggiran 1970-an, merancang untuk mengambil alih dunia dari ruang bawah tanahnya.

Ia tidak berjalan dengan baik. Apabila Gru bertembung dengan Minions, termasuk Kevin, Stuart, Bob dan Otto—sebuah pendakap sukan Minion baharu dan keperluan terdesak untuk diredhai—keluarga yang tidak dijangka ini bergabung tenaga. Bersama-sama, mereka membina sarang pertama mereka, mereka bentuk senjata pertama mereka, dan berusaha untuk melaksanakan misi pertama mereka.

Apabila supergroup supervillain yang terkenal, Vicious 6, menggulingkan ketua mereka—pejuang seni mempertahankan diri legenda Wild Knuckles (pemenang Oscar® Alan Arkin)— Gru, peminat peminat mereka yang paling setia, ditemu bual untuk menjadi ahli terbaru mereka. The Vicious 6 tidak terkesan dengan penjahat yang bertubuh kecil dan wannabe, tetapi kemudian Gru mengakali (dan membuat marah) mereka, dan dia tiba-tiba mendapati dirinya sebagai musuh utama kejahatan. Dengan Gru dalam pelarian, Minion cuba menguasai seni kung fu untuk membantu menyelamatkannya, dan Gru mendapati bahawa walaupun orang jahat memerlukan sedikit bantuan daripada rakan mereka.

Menampilkan aksi yang lebih hebat daripada mana-mana filem dalam sejarah Illumination dan padat dengan humor subversif khas francais, Minions: The Rise of Gru membintangi barisan pelakon baharu yang mendebarkan, termasuk, Vicious 6: Taraji P. Henson sebagai pemimpin yang keren dan yakin Belle Bottom, yang mana tali pinggang rantai berfungsi sebagai cokmar bola disko yang mematikan; Jean-Claude Van Damme sebagai Jean Clawed yang nihilistik, yang bersenjata (secara literal) dengan kuku robot gergasi; Lucy Lawless sebagai Nunchuck, yang tabiat biarawati tradisionalnya menyembunyikan nun-chucks yang mematikan; Dolph Lundgren sebagai juara kasut roda Sweden, Svengeance, yang melepaskan musuhnya dengan sepakan putaran dari kasut rodanya; dan Danny Trejo sebagai Stronghold, yang tangan besi gergasinya adalah ancaman kepada orang lain dan membebankannya.

Filem ini juga dibintangi Russell Brand sebagai Dr. Nefario Muda, seorang saintis gila yang bercita-cita tinggi, Michelle Yeoh sebagai Master Chow, seorang ahli akupunktur dengan kemahiran kung fu gila, dan pemenang Oscar® Julie Andrews sebagai ibu Gru yang mementingkan diri sendiri.

Dipimpin oleh pencipta asal francais, Minions: The Rise of Gru dihasilkan oleh pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Illumination yang berwawasan Chris Meledandri dan rakan usaha sama lamanya Janet Healy dan Chris Renaud. Filem ini diarahkan oleh pembuat filem francais kembali Kyle Balda (Despicable Me 3, Minions), diarahkan bersama oleh Brad Ableson (The Simpsons) dan Jonathan del Val (Filem The Secret Life of Pets), dan menampilkan suara ikonik Pierre Coffin sebagai the Minions dan runut bunyi pembunuh tahun 70-an ihsan penerbit muzik legenda pemenang Grammy Jack Antonoff.

Post a Comment

Previous Post Next Post